Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ontwormen

  • willem

    in een buitenren heb ik een foktoom bosfazanten gehuisvest ,

    nu wil ik deze nog voor het legseizoen ontwormen waar doet u dit mee?

  • Jo Franssen

    Hallo Willem. Zie vandaag 24-4-09 deze pagina voor het eerst. Ik heb een fazanterie en het ontwormen van fazanten is heel eenvoudig (ook voor duiven kippen e.d.) Koopn een flesje, met knijpdop, Travipharna 10ml. Kost ongeveer €.12,50 Je kan er wel 100 dieren mee ontwormen. In de hals van het flesje zit een rubber knijpgedeelte. Doe enkele druppels op de huid in de nek van het te ontwormen dier. Aantal druppels is tussen de 2 en 8 (duif 2 en grote fazant 8 druppels) Dat werkt zeker drie maanden tegen luis en wormen. In het verleden kocht ik een middel van Bogena. Moest je in het drinkwater doen. Nou dat hielp mooi niet tegen wormen en het was nog duurder ook. Travipharma werkt uitstkend. Ik kreeg de tip van een duivenfokker en heb het toen geprobeerd. Hopelijk hoor ik van het resultaat. Groeten Jo.

  • INFO@LANJ.BE

    WAT MOET IK DOEN TEGEN LUIZEN

    KAN ER IEMAND ZEGGEN HOE IK BIJ KLEINE FAZANTEN HET VERSCHIL ZIE TUSSEN HAAN EN EEN HEN.